Najlepszy haul ever | Dresslily

7:13 PM

Dziś przyszedł czas na długo wyczekiwany przeze mnie haul! Uwielbiam zamawiać rzeczy na chińskich stronach, zawsze towarzyszy temu dreszczyk emocji. W końcu nigdy nie wiadomo jak z jakością i czy rzeczy będą takie same jak na zdjęciu.. Dresslily kolejny raz spisało się na szóstkę. Zakochałam się w tych wszystkich rzeczach, to zdecydowanie mój ulubiony haul dotychczas.



Od kilku miesięcy szukam zwykłej czapki z daszkiem i o dziwo wszystkie sieciówkowe jakoś dziwnie wyglądają na mojej głowie, mają za małe daszki. Postanowułam zaryzykować i zamówiłam tą klasyczną czapkę z napusem "youth". Jestem z niej bardzo zadowolona, jest bardzo dobrze wykonana i na pewno skuszę się również na białą jej wersję.


W tych diamentowych chokerach zakochałam się już kilka miesięcy temu, niestety nigdzie nie mogłam ich znaleźć. Naszyjnik ten prezentuje się idealnie, jest edgy i z pazurem, a jednocześnie elegancki. Mogłabym nosić go codziennie, myślę że skuszę się również na wersję z dwoma rzędami diamentów.






Już od dawna na niego polowałam i w końcu znalazłam. Jest dobrze wykonany i wygląda nietuzinkowo. Jego jedynym minusem jest to, że ten dusik na prawdę trochę dusi ale można sie do tego przyzwyczaić i luźniej go zasznurować. Identyczny miała na sobie Kim Kardashian. Bardzo podobają mi się również inne warianty kolorystyczny, a zwłaszcza beżowy.




Ja jako miłośniczka jednorożców oczywiście zakochałąm się w Unicorn Brushes... Postanowiłam skusić się na ich zamiennik z Dresslily. Niedługo pojawi się tu dokładna recenzja tych pędzli po kilku tygodniach ich użytkowania - bądźcie czujni.



Ostatnio bardzo polubiłam gangsterski szyk i luźne ubrania, napisy na rękawach mnie zachwyciły. Byłam bardzo ciekawa jej jakości i się nie zawiodłam. Jakość jest dokładnie taka sama jak wszystkich sieciówkowych bluz. Z zamówienie na zamówienie chińskie ubrania coraz bardziej mnie zaskakują :D. Już niebawem outfit z właśnie tą bluzą.





Od dawna szukałam bluzki tego typu, mierzyłam je w sieciówkach i jakoś żadna z nich nie przypadła mi do gustu. Zdecydowałam się zamówić tą bordową z Dresslily. Wzięłam o dwa rozmiary większą niż wybrałabym w europejskiej sieciówce i jest po prostu idealna. Pasuje do wszystkiego, jest prosta a zarazem szykowna. Na pewno kupię jeszcze czarną. Zakupoholizm? -Skądże,, :P






You Might Also Like

30 komentarze

  1. W bluzce z Hokerem wyglądasz bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne pędzle
    zamówiłam taką bluzkę z chokerem ale z innej fimry
    poklikane

    OdpowiedzUsuń
  3. Czapa jest extra <3
    Już się nie mogę doczekać jak zapuszczę włosy i też będę mogła taką zakładać :)

    JustynaPolskaFashion&MakeupArtist

    OdpowiedzUsuń
  4. Pędzle to mogłabym przytulić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny haul :) Sznurowany choker jest super. No i te pędzle! Też byłabym zadowolona z takich wspaniałości.
    Pozdrowionka cieplutkie :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zakupy, a szczególnie spodobała mi się bluzka z chokerem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo! Czapkę mamy i bardzo polecamy ^^ Musimy zacząć w niej chodzić w tym sezonie :D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely post


    Follow for follow?
    I follow you
    Chic Poradnik
    Blogs Showcase

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe łupy, ale pędzelki są z tego najlepsze :) Pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. me encanta, estas guapisima con la gorra

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne nowości ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluzeczka i wiązany chocker cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Oja, uwielbiam takie ciuszki! Czy mi się wydaje czy się opaliłaś?

    OdpowiedzUsuń
  14. ten chocker bardzo fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szukam podobnej czapki ;P Z bluzą świetnie się łączy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te pędzle wyglądają świetnie! Mam nadzieję, że takie będą też w użyciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna jak zawsze ! :D Cudowny Choker ten z diamentami *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. Oh very cute the first choker!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne rzeczy otrzymałaś, poklikałam kochana :)
    Podaję ceny : 5,52$, 2,18$, 2,63$, 11,57$, 25,04$, 11,61$ :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TU ? Dzięki! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Dużo rzeczy mam z tego haulu:) heh świetnie wyglądasz kochana:*

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  21. Bordowa bluzeczka jest świetna. ;]

    OdpowiedzUsuń
  22. Both chokers are gorgeous. Kisses ;)

    OdpowiedzUsuń

Like me on Facebook